En dan is het al voorbij.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu En dan is het al voorbij.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu

En dan is het al voorbij....

Door: Mark en Anoek

Blijf op de hoogte en volg Mark en Anoek

13 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Na een gezellige avond en een korte nachtrust staan we om 5.20 uur klaar. Voor we naar het vliegveld vertrekken willen we graag nog de processie van de monniken zien. We zijn dus extra vroeg opgestaan. Het leek erop dat we te vroeg waren en het niet meer zouden zien omdat we om 6 uur opgehaald zouden worden. Gelukkig zien we ze aan komen. Een lang rij monniken met een soort van tassen in de vorm van een kom, lopend langs de mensen die hen eten geven. Bijzonder om te zien!

Maar dan is het toch echt tijd om te gaan en afscheid te nemen van het heerlijke Luang Prabang. We hadden best nog wel even willen blijven:-)
We vliegen van Luang Prabang naar Bangkok, een vlucht van 1,5 uur. Op Bangkok hebben we 3 uur overstaptijd en de koffers zijn doorgelabbeld in Luang Prabang. We gaan even wat eten en natuurlijk nog wat taxfree shoppen:-)
Dan stappen we in het vliegtuig naar Amsterdam. Als je eenmaal op weg bent naar huis, dan wil je er ook zo snel mogelijk zijn. Een vlucht van 11,5 uur duurt dan wel extra lang. We slapen wat, kijken film en praten over onze ervaringen.

Op Schiphol worden we weer herenigd met onze partners en kinderen. Oh wat hebben we ze stiekem toch erg gemist. Samen spraken we er tijdens de reis vaak over:-) En dan nemen we afscheid van elkaar en scheiden voor nu onze wegen.

We kijken terug op een prachtige ervaring. We hebben de projecten goed doorleeft. Nu is het tijd om alles te laten bezinken, want Laos gets under your skin. Volgende week zijn we beide een aantal dagen vrij, maar daarna gaan we aan de slag met een plan om de verbinding te gaan maken. Ideeën zijn er in elk geval genoeg!

Dit was ons laatste verslag. We vonden het fijn om jullie leuke reacties te lezen! We zullen jullie snel weer zien en dan graag onze ervaringen met jullie delen! Tot snel!

• 15 Februari 2015 - 16:35

Marja:

Goed te horen dat jullie weer heelhuids deze bijzondere reis hebben overleefd..
    En heerlijk om jullie verhalen te lezen! Want inderdaad Laos gets under your skin....
    Een bijzonder land vol met lieve mensen..
    Uiteraard leren ze veel van onze ervaring en deskundigheid maar wat kunnen wij ook nog veel van hen leren!

• 16 Februari 2015 - 09:35

John Van Rooij:

Welkom thuis! Het klinkt alsof jullie een geweldige reis hebben beleefd. Ik ben benieuwd naar de verhalen en hoop dat jullie je collega's gaan inspireren. Tot snel!

Mark en Anoek

Wij zijn Anoek Matthieu en Mark Nouwens, collega’s van Rabobank Uden Veghel. Anoek is werkzaam als Teamleider Particulieren Advies. Anoek startte 7,5 jaar geleden bij Rabobank Nederland en inmiddels is Anoek 2 jaar werkzaam bij Rabobank Uden Veghel. Mark is ruim 12,5 jaar geleden begonnen bij de toenmalige Rabobank Veldhoven. Hij werkt nu ruim 2 jaar bij Rabobank Uden Veghel en is Account- manager Private Banking. Beiden dragen we de coöperatie een warm hart toe en we willen ons dan ook samen inzetten voor de adoptieprojecten van ónze bank. Beiden zijn we mensen-mensen met de kracht om verbinding te maken. Dit is wat wij dan ook graag willen doen in Laos.