Voorbereidingen Anoek Part I - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Anoek Part I - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Anoek Part I

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Mark en Anoek

20 December 2014 | Nederland, Berghem

En dan komt opeens de reis steeds dichterbij.... Nog een week of 6 en dan is het zover. Het wordt tijd om met de voorbereidingen te starten.

Voor mij, Anoek, begint de voorbereiding bij de GGD in Oss. Gistermiddag had ik een afspraak. Na het invullen van een vragenlijst en het bekijken van mijn vaccinatieboekje is het advies herhaling van de DTP vaccinactie en mogelijk malaria-tabletten. Omdat op dit moment ons reisschema nog niet bekend is, kan er over de malariatabletten nog geen besluit genomen worden. Hiervoor moet ik later terugbellen als ik meer weet over waar we zullen verblijven.

De vaccinatie zelf is geen ramp... Bang voor spuiten ben ik niet, maar weet uit ervaring dat ik heftig reageer op de DTP vaccinatie...En ja hoor, ook deze keer word ik verblijd met een dikke bult en flinke spierpijn. Je moet er iets voor over hebben:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark en Anoek

Wij zijn Anoek Matthieu en Mark Nouwens, collega’s van Rabobank Uden Veghel. Anoek is werkzaam als Teamleider Particulieren Advies. Anoek startte 7,5 jaar geleden bij Rabobank Nederland en inmiddels is Anoek 2 jaar werkzaam bij Rabobank Uden Veghel. Mark is ruim 12,5 jaar geleden begonnen bij de toenmalige Rabobank Veldhoven. Hij werkt nu ruim 2 jaar bij Rabobank Uden Veghel en is Account- manager Private Banking. Beiden dragen we de coöperatie een warm hart toe en we willen ons dan ook samen inzetten voor de adoptieprojecten van ónze bank. Beiden zijn we mensen-mensen met de kracht om verbinding te maken. Dit is wat wij dan ook graag willen doen in Laos.

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4183

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 15 Februari 2015

Rabobank Foundation Reis naar Laos

Landen bezocht: