Nog maar 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Mark en Anoek - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes slapen...

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Mark en Anoek

04 Februari 2015 | Nederland, Veghel

... en dan is het echt zover!

Inmiddels hebben we de (E)tickets en ook het definitieve programma. Genoeg te doen voor ons, maar hopelijk biedt het programma ook nog een klein beetje ruimte om de toerist uit te hangen:-)

Het definitieve programma ziet er iets anders uit dan het concept:

Vrijdag Vertrek vanaf Schiphol, via Bankgkok, naar Vientiane
middag: vlucht naar Luang Prabang
Donderdag ochtend: bezoek Krediet Coöperatie
middag: Fieldvisit Sacudil
Vrijdag Terugreis

Enige wat nog niet zeker weten is of we een een school mogen bezoeken. Wij hopen van wel, want dan kunnen we met eigen ogen zien hoe het project draait op scholen. Dat moeten we dus nog even afwachten.

Nu is het tijd om alle laatste dingen te regelen. Nooit gedacht dat een "koffer" pakken moeilijk was, maar dit is toch iets anders dan pakken voor een vakantie naar een tropisch oord. We zijn er tenslotte toch namens Rabobank... Morgen nog de laatste uurtjes werken voor ons allebei en dan gaan we aan het grote avontuur beginnen!

• 04 Februari 2015 - 20:12

Angelique:

Een mooie reis en gieniet er van anouk en mark

Groetjes angelique :-)

• 04 Februari 2015 - 22:43

Erik:

heel veel plezier en geniet van de indrukken, die jullie zullen ervaren. Ik ben benieuwd naar jullie verslagen en de ervaringen met de oorsprong van een coöperatie.

groet Erik

• 05 Februari 2015 - 07:37

Anne Schuurman:

Wauwwwwww, nu gaat het echt gebeuren! Wat bijzonder dat jullie dit land en deze mensen met hun prachtige cultuur op deze wijze mogen gaan ervaren. Ik kijk nu al uit naar de verhalen die jullie wellicht met ons gaan delen. GENIET!

Groetjes, Anne

• 05 Februari 2015 - 08:28

Maarten:

Beste Anouk, Mirjam en Mark,

Geniet van jullie reis en ik hoor heel graag jullie ervaringen.

Groet Maarten

• 05 Februari 2015 - 09:17

Joan:

Anouk, Mirjam en Mark,

Het gaat nu echt plaats vinden!!! Jullie reis naar het mooie Laos.

Ik kijk uit naar de verhalen en foto's over jullie ervaringen in Laos.

Een hele fijne reis en geniet van de mensen en de prachtige cultuur waarin je terecht komt.

• 05 Februari 2015 - 13:17

John:

Beste Anouk, Mirjam en Mark,

Hopelijk hebben jullie er veel zin in. Ik weet uit eigen ervaring hoe gaaf en hoe waardevol dit soort reizen zijn. Dus ga mooie dingen ervaren en geniet met volle teugen. Alvast een heel fijne reis en ik ben heel benieuwd naar alle verhalen bij jullie terugkomst!

Groeten,

John

• 05 Februari 2015 - 18:38

Ingrid Slaats :

Wat gaaf dat jullie deze reis mogen maken!! Geniet ervan.
    Groetjes Ingrid

• 05 Februari 2015 - 19:08

Pa En Ma Nouwens:

Mark en Anouk

We hebben net jullie verslagen gelezen en we vinden het geweldig leuk om jullie grote avontuur bij te houden.
    We wensen jullie alle vier een hele goede reis toe en zien uit naar jullie eerste ervaring in Laos.

Liefs pa en ma xxxxx

• 05 Februari 2015 - 19:41

Jennifer:

Hoi papa,

Terwijl jij je koffer aan het pakken bent mocht ik voor deze ene keer in het grote bed van papa en mama slapen.......ik vind het best wel spannend dat je weg gaat en ga je heel erg missen. Veel plezier Jandoedel

• 05 Februari 2015 - 19:46

Kim:

Hoi schat,
    Heeeeeeeel veel plezier samen met de dames! Geniet van alle momenten en denk niet te veel aan thuis. Ik zorg wel voor die koekenbakker van ons. Dikke xxxx Kim

• 05 Februari 2015 - 20:30

Hilke:

Hallo Anoek,

Geniet van deze reis en van alle mooie indrukken.
    Ook wens ik jullie alle 4 heel veel plezier samen.
    groetjes Hilke

• 06 Februari 2015 - 08:25

Lisette:

Hoi Anoek, Mark, Mirjam en Lieke,

Vanavond is het dan zo ver, jullie gaan naar Laos.
    Super dat we jullie reis hier kunnen volgen. Heel veel succes daar gewenst met het leggen van verbindingen.

Groeten,
    Lisette

• 06 Februari 2015 - 13:10

Ans Van Der Heide:

Hoi Anoek,
    Jullie berichten inmiddels allemaal gelezen. Spannend hoor, een business trip naar Laos. Geniet ervan en kom met verhalen en inspiratie terug. Doeken en ik zorgen wel voor t thuisfront.
    Liefs Ans & Doeke

• 06 Februari 2015 - 13:31

Harvey En Miriam:

Hoi Mark en Anoek,

Wat leuk jullie site! We gaan jullie zeker volgen!
    We wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier en succes daar!

Liefs, Harvey en Miriam

• 06 Februari 2015 - 14:57

Ria Van Der Linden:

Wat een droom om op deze manier te verbinden. Heel veel plezier en lees met veel belangstelling jullie verhalen.

• 08 Februari 2015 - 14:11

Jeanette Van Lankveld :

Hoi Anoek, Miriam en Mark,
    Vooral genieten van deze bijzondere ervaring! Ben benieuwd naar al jullie indrukken. Veel plezier!!
    gr. Jeanette

• 08 Februari 2015 - 14:18

Suzanne Raaijmakers:

Hoi Mark, Miriam en Anoek,

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
    Hoopte dat ik jullie eerste indrukken al mocht lezen maar jullie zijn ongetwijfeld heel druk om deze allemaal te verwerken. Geniet van alle mooie momenten!

Groetjes,
    Suzanne

Mark en Anoek

Wij zijn Anoek Matthieu en Mark Nouwens, collega’s van Rabobank Uden Veghel. Anoek is werkzaam als Teamleider Particulieren Advies. Anoek startte 7,5 jaar geleden bij Rabobank Nederland en inmiddels is Anoek 2 jaar werkzaam bij Rabobank Uden Veghel. Mark is ruim 12,5 jaar geleden begonnen bij de toenmalige Rabobank Veldhoven. Hij werkt nu ruim 2 jaar bij Rabobank Uden Veghel en is Account- manager Private Banking. Beiden dragen we de coöperatie een warm hart toe en we willen ons dan ook samen inzetten voor de adoptieprojecten van ónze bank. Beiden zijn we mensen-mensen met de kracht om verbinding te maken. Dit is wat wij dan ook graag willen doen in Laos.

Actief sinds 19 Dec. 2014